سبک نامه یک سمک

یک ماهی آزاد

سبک نامه یک سمک

یک ماهی آزاد

چون دوست دشمن است، شکایت کجا برم؟

 

صد هزار رحمت به تیر ناصواب دشمنم.. 

 

ترک عادت موجب مرض است..

 

هر دروغی که باور می کنی پشت بندش از دروغ بعدی که باور خواهی کرد بترس.. 

 

صدای افتادن تشت..

 

نمی دونم چرا کمی از این مرام انسانی و  شفقت اسلامی که شامل حال جاسوسه و خاله سوسکه ها می شه نصیب باقی ملت نمی شه.. 

حکایتی همیشگی

روح آدما تشنه همه و جسم هاشون به هم گره می خوره.. بدا به وقتی که جسم ها تشنه باشند و روح ها به هم گره بخورند.. 

دو دو تا پنج تا..

 

چقدر در برابر تو راحته که باور کنم باراک اوباما عاشقمه.. 

 

تهوع و عشق

هیچی نفرت انگیزتر از این نیست که تو زندگی، نقش قاب دستمال برای برداشتن ظرف داغ رو داشته باشی.. 

 

پرس، دیلیت و دیگر هیچ..

   

متهورانه ترین عمل در رو کردن به آینده، پشت کردن به گذشته است.. 

  

تاریخ جهان به روایت منبع موثق گوگل سرچ!

 

در راستای تقاص پست قبلیم، چند روزی درگیر بحثهای داغی با چند عرب گردن کلفت شدم! خداییش نه بخاطر حس وطن دوستی -که من انگار یه بی­خانمان درست و حسابی­ام و حتی در وطن حس نمی­کردم در خانه خودم هستم، که حالا اینجا احساس غربت کنم- ولی معترفا محض سر به سر گذاشتن با اعراب، مابین صحبتهاشون در مورد خلیج عربی، من گوشزد می­کردم، خلیج فارس! سرانجام به رگ غیرتشون برخورد و در حضور استاد بحثمون بالا گرفت. از اونها گفتن و از من جواب. در نهایت راند دهم، حق به جانبدارانه گفتند، ولی ما در همه دوران آموزشمون و در همه کتابهامون آموختیم، خلیج عربی! و من به سان ورق بازی کارکشته، آخرین آسو  رو کردم و گفتم، ولی نقشه بالای سرتون، چیز دیگه­ای رو نشون می­ده! و اینگونه ناک اوت شده، اونها رو بر جا نشوندم و نگاه تایید استاد رو به عنوان داور، با خودم همراه کردم!

سرمست از کنف شدن اونها، با بدجنسی بهشون پوزخند می­زدم! ولی قسمت داغ آورد ما مونده بود! اونم چند روز بعد که تازه فهمیدند چه رو دستی خوردند و من چطور از اون فاصله دور، بدون نگاه کردن به نقشه، از اون حربه بهره بردم! اومدند سراغم که در این نقشه فقط نوشته خلیج! و من این بار هم با لبخند گفتم، پس پولهاتون به اینجا هم رسید و نقشه های اینجا رو هم خریدید! از ناراحتی به خودشون می­پیچیدند و با سادگی گفتند، اگه قبول نداری، گوگل رو سرچ کنیم! و همین سوتی کافی بود که لبخند منو تبدیل به کرکر خنده کنند! گفتم، سرچ کنید و اگه تونستید یه نقشه قدیمی بیارید که توش نام شما نوشته شده باشه، قبولتون دارم! گفتم، شاید با پولهاتون نقشه­های امروز رو بخرید ولی هرگز نمی­تونید تاریخ رو برای همیشه تغییر بدید. و حرف آخرم پیش از اینکه به بهانه سیگار کشیدن فرار کنند، این بود: بحث تغییر نام تاریخی یک خلیج، تنها یک شوخی برای خالی کردن جیب شما اعراب هست ولی اگه مساله­ای جنبه جدی داشته باشه و قرار به تعدی به خاک باشه، شما اعراب باید جمله یکی از دولتمردان قدیم ما رو به یاد بیارید که گفته بود، اعراب برای گرفتن جزایر پارسی باید از دریای خون عبور کنند! 

 

پ.ن: شرایط کنونی ایران شاید از هر تعدی بیگانه تلختر باشه ولی در هر حال این ایرانی هست که ایران رو نجات خواهد داد و لا غیر.. 

 

حکایت تهی

وقتی حاشیه از متن پر رنگتر می شه باید هممه چیزو از نو نوشت..

آی عشق، آی عشق، چهره آبیت پیدا نیست..

 

همه لرزش دست و دلم 

از آن بود 

که عشق پناهی گردد 

پروازی نه گریزگاهی گردد...