سبک نامه یک سمک

یک ماهی آزاد

سبک نامه یک سمک

یک ماهی آزاد

الم تلک آیات الکتاب الحکیم هدی و رحمة للمحسنین

 

می خواستم کتاب "انسان در عرف عرفان" استاد حسن زاده آملی رو شروع کنم که تقدیم نامه جالب کتاب تکونم داد. در فکر بودم که فرصتی فراهم کنم و به دیدار این بزرگ برم ولی انگار باید برای فکر کردن وقت بیشتری صرف کنم! راستی واقعا "کلام یزدان، عابدان را هدایت و رحمت است و عارفان را دلیل و حجت" ؟ پس کی و کجا هدایت نمود پیدا می کنه؟

 

                                                                            بسم الله الرحمن الرحیم  

                                                         الم تلک آیات الکتاب الحکیم هدی و رحمة للمحسنین 

با سلام و دعای خالصانه و ارائه ارادت بی پیرایه جاودانه به حضور باهرالنور رهبر عظیم الشان کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیه الله معظم، جناب خامنه ای کبیر – متع الله الاسلام و المسلمین بطول بقائه الشریف -  این اثر نمونه دوران را اعنی، رساله انسان در عرف عرفان را به پاس تجلیل و تکریم و ابراز شادمانگی از نزول اجلال آن یگانه دوران در دارالاسلام و الایمان شهر هزار سنگر آمل مازندران، از جانب خودم و از جانب همه شهروندان بزرگوار این بلد طیب و خطه شهرستان آمل بلکه از جانب همه فرزندان گرامی و گرانقدر استان مازندران، به پیشگاه مبارک آن ولی به حق که مصداق بارز رساله است با کمال ابتهاج و انبساط تقدیم می دارم و عزت و شوکت روزافزون آن قائد اسوه زمان را همواره از حقیقه الحقایق خداوند سبحان مسئلت دارم.

یارب دعای خسته دلان مستجاب کن.

                                                                                                                                                20/3/1377 ه ش

                                                                                                                                           حسن حسن زاده آملی